• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    23 Ocak 2013 Çarşamba

    Giovanni ilk maske denememmm :D

    Giovanni ürünü demişdim değil mi :D Evet Denedim Allahım çok güzel yahu bayıldımmmmmmmmmmmmmmm Kullanımı şu şekilde Saçınızı yıkadıkdan snra 10 dakıka boyunca saçınızda bekletıyorsunuz bekletme suresı oldukca uzun olması bıraz yorucu tabi sonucda sacın o şekılde beklemesı ınsana acuı verıyor ama durulama ıslemından sonra etkısı uzun sure sacınızdan gitmiyor ve kesinlikle ağırlık etkısını ben yaşamadım bır kür olarak maske olarak basarılı acıl durumlarda kullanıma uygun degıl ama sacı korumak ıcın haftada 1 kez kullanmanız sızın yararınıza olucakdır :D diğer gıovanni ürünlerini deneyip sizlerle paylaşıcam :D

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder