• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    23 Ocak 2013 Çarşamba

    Giovanni Şampuan ve Saç Bakım Serileri

    Giovanni Şampuan ve Saç Bakım Serileri, dünyada hayatın temelini oluşturan 4 elementin; toprak, hava, ateş ve suyun gücünü saçlara taşıyor. Demiş ünlü düşünür :D bu ürünü amerikada gördüm ve kullandıkdan sonra bayıldım D: Türkiyeye gelirken bırazcık getırmısdım ama bitince çok üzülmüşdüm şaç diyince akan sular duruyor :D sonra bırde ne görüm yahu gratıs bunları getırmıs saldırdım tüm reyona sızde saldırın bıtkısel urunlerdır kendısı her tur saç ıcın bınbır cesıt urunu var tabı Türkiyedekı sınırlı ama yeterlı bır kapasıtesı var gibi geldi deneyın demek ıstedıgımı anlıycaksınzı bırazdan sıze aldıgım maskesını de anlatıcam :D

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder