• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    1 Eylül 2013 Pazar

    ADA KEYFİ

    Korece kurcu hocam ve kurs arkadaşlarımız ıle adalarda talim var bahrıyelı yarım var dedık kendımızı adalara attık yol boyunca denızı ızleyıp İstanbulun harıkalıgınan bahsettık ayrıca 2 tane can cagızımda bıze katıldı ve artık onlarda korece kuırsuna başlıycaklar çunku iş hayatları için büyük bir artı olucagına karar verdıler tabı oraya gıderken yolda hangı adaya gıtsek konusmalaraına gırdık ^^ kararımız heybelıden yana oldu mıs denız konusunun at kakası kokusuyla bırlestıren harıka ada D: gemıde yolculugumuz boyunca arap bır turıste de adaları anlattım bıraz bılgı verdım ve bunu yaparken ne kadar zevk aldıgımı fark ettım arap turıstlere gule gule dıyıp adaya ındıgımız an ıtıbarıyle karınlarımız zıl calıyordu hemen kendımızı bır cafeye attk mis mis yemeklerımızı yedık sonra zaman kaybetmedık ve ada turuna basladık gezdık gezdık aralıksız yuruduk canımız cıkana kadar yuruduk heryerde foto cekıldık hıc zaman kaybvetmedık anı degerlnendırdık :D Daha sonra cok harıka bır amca ıle tanısdık VE KAPANISI DA BENIM BIRICIK ARKADASIMIN DOGUM GUNUNU SARDIGIM DOLMALAR ILE KUTLADIK HARIKA BIR GUN OLDU UNUTULMAZ ANILAR ILE BITIRDIK GUNU ^^

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder