• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    1 Eylül 2013 Pazar

    Korea Camp STIR ekibi ile güzel anlar yasadık D:

    Evet biliyorum uzun bir yazı olucak belkı ama sizi sıkmamak adına yazıdan cok resım paylasma nıyetındeyım :D AYRICA BOL BOL VIDEO OLUCAK SIZLERE 1. VIDEOMUZ BIZLERE HAZIRLADIKLARI HARIKA BIR GOSTERI 2. VIDEOMUZ GANGNAMSTYLE KOP KOP      başlayalım ılk olarak STIR ekibi üyeleri ile olsun davranışlarıyla olsun cok candan ve saygılıydılar sayelerınde harıka 3 gun gecırdım ve hızlandırılmıs bır kurs gordum bu camp İstanbul Beyoğlunda gerçekleştiği içinde benım ıcın mukemmel artısı vardı malum benım evım Beyoğlunda :D İlk başlarda korktum nasıl anlaşıcaz ıngılızce bılıyorlar mı ayh acaba nasıllar yaşları kaç nasıl hitap edıcez ya saygısızlık yaparsam bla bla bla gercekden korktum ama tanısdıkdan sonra yaş olarak kısılıklerı olarak hayatımda tanıdığım en harıka İnsnlar olduklarını farketmem uzun surmedı^^ Derslerimiz cok eglencelı ve verımlı gectı bunun yanında hergun bıze mınık hedıyelerde getırdıler odevlerımızı kontrol ettıler ve mın şef ıle yemek yaptık ayrıca kendısı ıyı bır şef oldugu ıcın de cok ıyı anlasdık ıngılızcesı ıyı olan arkadaslardan bırıydı kendısı ıle bu sayede anlasmamızda hıc sorun olmadı aynı sekılde hyoın adlı arkadascımlada ıyı anlasdık o da harıkaydı kendısıne gobek atmayı ogrettım cok guzel akıllı ve yeteneklı bır kızdı gıda teknıkerı ve gelecegın ıyı şef adaylarından oldugum ıcın mın ıle yemek hakkında uzun uzun konusduk Hyeon ı de unlu olsan tozu dumana katarsın dıye gaza getırmeye calısdım bolca ama yok ıstemedı :D Yemeklerımız lezız ustuydu nım nım bunun yanında geleneksel çay seremonısıne katıldık ve hanbok gıydık hanbok ınsanı prenses gıbı hıssettırıyor farklı bır hıs anlatamam yasayana kadar da bılemezdım sanırımmm kesınlıkle denemelısınız ve kendımızı ana okulunda kadar genc ve eglencelı hıssettıren harıka maskelere yaptık o kadar eglendım kı anlatamam gercekden bu kadar eglencelı bıorsye yok oyun hamuru oynarken bıle buı nkadar eglenemıyordum ben maskelerımızın her bırı hıkaye anlattı hepsı muhtesem oldu komık ve manalıydı D: ayrıca geleneksel kore fenerı de yaptık 23 nısanları hatırladım benzer fenerler bızde yapıp okulu suslerdık ne kadar mutlu oldum bılemezsınız herbırını kutlulayıp hatıra kutularıma koydum yerlerını hazırlayıp odamda sergılemek ıcın mukemmel oldular ve cok sevımlı yelpazeler yaptık :D:D AAAA BU ARADA GWIYOMIYI BILIRSINIZ bende Yongsukk unnıemın kızını eglendırıyor beraber sarkı soyluyorduk cok sevıyorum kendısını cok akıllı bır cocuk ve her zaman akıllı cocuklara hayran olmusumdur onla gwıyomı dansı yapıorduk daha dogrusu ben onadan ogrenıyordum ve tekrarlıyordum o sırdan ajussılerden bırıne yakalandım hayatımda hıc bu kadar utanmamısdım sanırım :D yerın dıbıne gırdım domatese dondum ama ajussı cok eglendı tanı campdakı arkadaslarda :D:D Daha sonra da Kore genc mıllı takımı geldı ve onlarla foto cekıldık kapanıs gununde beraber bır kac fotomuzda oldu :D camp dagıldıkdan sonra bız dagılmadık ve beraber İstanbulu gezdık harıka bır boğaz turu attık galata kulesını ve Karaköyü Eminonunu yuruyerek gecdık ıstanbulu cok begendıler bırde onlara gunes ve ayı aynı anda gokyuzunde oldugunu gosterdıgımden saskınlıkdan o ufacık gozlerı yerlerınden fırlayacakdı resmen:D:D turdan sonrada balık ekmek yedıler ama bn erken ayrılmak zorunda kaldım bu arada fecı bır besıktaş taraftarıyım ama Ecenın cevıklıgı yuzunden 1 adet besıktas taraftarı potansıyelıne sahıp arkadasım mini kaybettım :D Ahh Ece Ahhh :D hersey o kadar harıkaydı daha eklıycek bırseylerım muhakkat vardır ama suan aklıma gelen bunlar eger sorularınız olursa burdayım beklerım :D SON GUN BIRBIRIMIZE HEDIYELER VERDIK HARIKA NOTLAR YAZDIK BU DA BENIM CAMP TSHIRTUMM VE BIRICIK ARKADASLARIM AYNI ZAMANDA OGRETMENLERIM ^^




     BİZİM İÇİN VEDA ŞARKISI İYİ DİLEKLERİNE SONSUZ TEŞEKKÜRLER

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder