• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    10 Kasım 2013 Pazar

    SIYIRMAYA AZ KALDI DOKTORUM NEREDE MOD = ON

    Bu aralar o kadar yoğunum ki size anlatmaya bile zaman bulamadım siz düşünün ama bu zamanları müzik dinleyerek geçirdim birde kendimi yüzmeye verdim Her sabah derse geç kaldığım için de bu şarkı eşliğinde koşarak kampüsün içinde sevgi kelebeği şeklinde dolaşıp duruyorum   





    Yeni style gangnam havasında bu şarkı sayesinde derse tam zamanında yetişmiş mutluluğu ile giriyorum derse D:

    şimdi size isyan tablomu anlatıyım bana birazcık acıyın ben denizzzzz İstanbul üniversitesinde Su ürünleri Mühendisiliği okuyorum ama sanırsınız ki atamu parçalıyoruz haftanın 5 günü memur misalı sabah 8 akşam 5  okuldayız eeee bu da yetmez dedim çarşamba cuma aksamları yüzme dersim var  aaa bu da yetmez dedim cumartesi günleri KAGEM deki Video editörlüğü ve kurgulama eğitimine gidiyorum ... Hımmm ama pazarları boş değil mi  olur mu canım mesela önümüzdeki hafta yani 17 kasım günü birçok arkadaşımla beraber 35. Vodafone İstanbul Avrasya Maratonuna katılıcam .... eminim çok eğlenceli olucak ^^ 



    Daha sonra burada cok eglencelı fotolar da paylasıcam ^^ 




    2 yorum: