• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    31 Ocak 2014 Cuma

    BB, CC, FONDOTENLER, KAPATICILAR SIZCE HANGISI ?

    Arkadaslar bu aralar ileri derecede örgüye kafayi taktim sanirm sinavlarimin bitmesi sonucu yasanan bir duygu patlamasi nedeniyle boyle oldu yakinda fotograflarini baylasirim :)
    Atkimn bitmesi sonucu da buraya yazi yazma havama geri döndüm bu arada artik resmen Hurriyet Bumerang üyesi  de oldum
    :)
    Ayrica YvesRocherdan yeni ciciler aldim yakinda kullanimi tamamlayip yazimi yazicam ama ilk olarak bugun size Bb cc kapatici tarzi kremlerimi taniticam ve kritik yapicam umarim sizi sıkmadan sorularniza cevap olabilirim :)
    Benim elimdeki kremlerden en cok kullandiklarimi burada tanitmaya calisicagim pudralarimi alliklarimi eklemedim Sadece bir adet allik var ama tam allik olarak kullanmadigim icin koydum bu listeye :)

    Burada kremlerimin renklerini kıvamını anlamaniz icin resim koydum assagisinda da siraya gore basdan sona isimleri yaziyor.

    Simdi ilk siradan basliyalim benim Cok sevdigim bir arkadasim olan Tugbisimin sevgili nisanlisinin Koreden getirdigi Cathy Cat WONDER isimli CC cream 

    Kendisini severek kullaniyorum fakat cok fazla parliyor bu yuzden de pudra kullanmak kesinlikle sart.

    Ikinci kremimin Maybelline
    Bb cream
    Kullanimi cok kolay kapaticiligi cok basarili ben acik tenliyim bu yuzden kapatici kullanmak bnm icin cok zor oluyor bir cok bb kullandim fakat Turkiyedeki hic bir Bb beni mutlu etmedi bu kremde yine Tubisimin nisanlisi WookJinden geldi kendisine sonsuz tesekkurler :) 
    Ciltde cok parlak durmuyor pudrasizda kullanilabilir Turkiyede maybelinne baktim ama bu kivamda bulamadim :(
    Hic bitmesin istiyorum ...

    Simdi sira geldi fondotenlere  him him  acikcasi ben Rimmel ve Maybelinne kullanicisiyim ki fondoten neredeyse hice yakin tercih ederim bb'ler daha mantikli gelior bana :) 
    MAYBELLINE NewYork AFFINITONE 24HOUR Foundation 010 Ivory
     Artisi kivami ve kapaticiligi ciddi anlamda cok iyi ve uzun sure kalici fakat yüzümu sanki bir kilo agirlastiriyor gibi...
                        RIMMEL LONDON Foundation
    Artısı  cok hos bir kokusu var sürümü çok  ama çok  kolay ayrica yuzumde varlığı  yoklugu bir fakat kapaticiligi cok düşük ama ben yinede Rimmeli tercih ediyorum cunku cildim cok sorunlu degil ve benim icin yeterli geliyor ve kesinlikle sizede tavsiye ederim :) Acikcasi Amerikada Maybelline'a alismisdim am Rimmel denedikden sonra su anlik favorim Rimmel oldu :) 

    Simdi sira goz alti kapaticisi ve goz makyaji alt bazi eger benim gibi kocaman pörtlek gözleriniz var ise kesinlikle bu tur urunler kullanmaniz gerekiyor markasina ve urunleri tercihinde de dikkat etmek zorundasiniz ki alerji ya da goz demikrop kapma riskiniz olmasin :(
    Ben Rimmel ve Essence urunleri kullaniyorum
    Ilk olarak Essence ile baslayalim
    Acukcasi ilk kullandigimda cok koyu gelmisti ama yedirdikce kayboluyor bu da hosuma gitti arti gozlerimi agirlastirmadi ve farlarimin daha uzn sure gozumde kalmasina yardimci oldu ama goz kapagi icin basarili olsada goz altindan memnun degilim :(
    Iknci tercihim ise yine
    Rimmel London 
    Ilk olarak ucu fircali oldugu icin kullanimi cok daha rahat ve surmeyi kolaylaştırıyor goz altinda cok basarili ve yine cok hos kokuyor suana kadar hoslanmadigim bir yani olmadi alerji falanda yapmamasi beni sevgi kelebegi oldum :) 
    Peki gelelim asil soruyaa 
    Sanirim cevabimi Rimmelden yana kullaniyorum peki sizin tercihiniz ne olurdu :) 

    Son olarak da benim kullanimi pratik olmasi nedeniyle cantamda falan tasiybiliyor olmam ve yuzume renk vermem gereken acil durumlara birebir oldugu icin tercih ettigim Avondan aldigim Colortrend serisinden Powder pink 
    Kullanimi cok basit ruj gibi yanaklariniza surup hafifden yedirmeniz yeterli :) 

    Bugunluk benden bu kadar arkadaslar  :) umarim sizi sıkmayan bir yazi olmustur 


    Bugunun sarkisi olarak size Shakira ve Rihannanin duetini hediye ediyorum :)



    Iyi dinlemeler oturmaya mi geldik yorumlaribiz ve sorularibiza daima acigim :) Kakaotalk id : realistyazar 
    Line  id : realistyazar










    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder