• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    23 Ocak 2014 Perşembe

    INDIRIM VAR DEDILER GELDIK....

    Arkadaslar hep etkinlikden bahsetmeyelim degil mi bircogunuzun bildigi gibi kizlar icin tehlikeli olan  indirim sezonundayiz bu sebep ile de bir bayan olarak dayanamadim ben de kendimi attim sokaklara ...Sonucda yogun fakat Cok  iyi gecen final haftam dahilinde kendimi odullendirmek hakkim dedim ve kardesimi de kaptigim gibi istiklalde buldum kendimi cunku gec kalmis da olsam Sephora da ki indirimi merak ediyordum ...
    Cok gec kaldim.bazi sebeblerden dolayi gidemedim bir turlu ... 
    Arkadaslar 5tlye goz kalemi 10 tl ye rujlar 20 tlye de fondotenler varmis ama goz kalemi kalmamisdi  ayrica fondotenler ve alliklardan bronz tonlar kalmisdi acik tenli arkadaslar varsa benim gibi boynu bukuk kaldi :(
    Ama herseye ragmen  HERBORIST de indirim olmasi beni benden aldi...
    Herborist'i bilemeyen var midir emin olamadigim icin ustten bahsediyim istoyorum  tamamiyle dogal bitkisel icerikleriyle en ck begenilen kremlerden biridir...
    Bilmeyenler icin HERBORIST ...
    Bknz ... http://www.trendus.com/haberler/39/guzellik/kategorisi/2774/herborist-sephoralarda.htm 

    Benim de uzun zamandir almak istedigim goz kremini yuzde ellilik indirimi gorunce dayanamadim ve aldim bakalim memnun kalicak miyim:)

    Canim yeni sevimli goz kremi


    DIP NOT : URUNU KULLANDIM ARKADASLAR HIC BU KADAR MEMNUN KALICAGIMI HESABA KATMAMISDIM SIZE SU SEKILDE ACIKLIYIM BEN COK ALERJIK BIR YAPIYA SAHIBIM VE HER KUCUK SEYDE GOZLERIM DE BEZE GIBI SEYLER CIKAR HEMEN KASINIR SULABIR YANAR MAKYAJ YAPAMAM GOZ KAPAGIMDA YAG BEZELERI OLUR VE DOKTORA GITTIGMDE AMELIYATLA ALABILICEKLERNI AMA KUCUKLERIN KALABILECEGI ICIN TEKRARLANABILECEGIBI SOYLEDILER BNDE BEZELER BUYUDUKCE CAYLA ISLATILMIS NEMLI PAMUKLA OVUYORUM KUCULTUYOR TABI AMA YOK ETMIYORDU TAKI BU KREME KADAR 3 GUNDUR GECE YATMADAN SABAHDA KALKIP ELIMI YUZUMU YIKADIKDAN SONRA  YINE GOZ KAPAGINA VE GOZ ALTIMA SURUYORUM AZCIKDA MASAJ YAPIYORUM GOZ KAPAGMDA MINICIK BILE BEZE KALMADI SIZE O KADAR NET SOYLEYEBILIRIM HATTA YENGEMEDE TAVSIYE ETTIM KENDISI BEZEDEN AMELIYAT OLMUSDU AMA YINE TEKRAR ETTI SMDI DENIYCEK BAKALIM :)  
    KIZLAR VERDIGINIZ HER KURUSA DEGICEK MUKEMMEL USTU BIR KREM EGER BENIMLE AYNI SORUBLARI YASIYORSANIZ KACIRMAYIN BU KREMI ...


    Evet tabiki birde mevsimlerden dolayi yasadigim bir sac dokulme sorunum var pek saci dokulen biri olmadigin icn de panikliyorum hemen bu yuzden de kardesimle verdigim  ortak karar sonucu bu sac kremini almaya karar verdik (:) 

    DIP NOT: BU SAC KREMINI ARASTIRDIGIMDA ILK 2 3 KULLNIMDA BIRAZ KOTU GIBI DURUP SONRADAN ETKISINI GOSTERDIKLERINI SOYLEDILER AMA BENM SAC YAPIMDAN DOLAYI HEMEN ETKI GOSTERDI SUANLIK GOSTERDIGI ILK ETKISI SACLARIM COK SAKINDIR ONLARI BIR COSTURDU ANLATAMAM DIPLERDEN ITIBAREN HACIM KAZANDIRDI.
    DIGER BIR ETKISI DE SACLARIMI DAHA DOLGUN KALIB GOSTERDI VE NASIL OLUYOR BILMIYORUM HIC KARISMIYOR NE YAPARSAM YAPIMKARISMIYOR SACLARMI USTUN OTORITESIYLE ADAM ETTI :D 

    John Frieda  bakim serisini deneyim bu sefer de dedim yakinda duz savlar icin olar serisini alicam cunku kullananlar cok memnun gorunuyor eger benim gibi duz sacliniz varsa ve hep sakin takiliyorlarsa denemekden zarar gelmez sanirim :)ayrica 
    Sephora Beyoglun'da calisan bayanlar da gayet naziklerdi hatta adini sormayi  unuttugum icn kendime cok kiziyorum umarim blogu mu okur kendisine cok tesekkurlerimi tekrar iletiyorum :D 
    Bana bu sevimli numuneleri de verdi bakalim yeni cicilerimk begenicek miyim :D 
    Cok tatlilar...
     
    Sephoranin body kremini cok merak ettim begenirsem buyuk boyunu mutlaka deniycem ...
    Bunlarda sevimli banyo kremlerimiz
    ...
    Ayrica Sephora yeni kullandikca indirimden yararlanabilecegimiz bir kart sistemine gecmis White ve Black kartlar
    Ben  White kart kullanicisi oldum  :) 

    Hizimizi alamadik ve orada da Gratise gectik :)
    Cok indirim olmasa da yine bir seyler yakaladim diyelim :D
    Ck fazla sey almadim ihtiyacim olan disina cikmamaya calisdim denedim en azindan :)
    Yurt disindayken severek kullandigm Beyonce un Heat parfumunun bole ozel sisedeki halini gorur gormez aldim orjinal olmasnin yaninda  ustelik indirim ile 10tl'ydiler desem anlarsiniz sanirim :)



    Beyonce HEAT VE HEAT MIDNIGHT   

    Daha sonra da Essence den bu goz makyaj altini aldim ve sanlik kivami falan cok guzel gorunuyor bakalim bakalim su ana kadar goz kalemi fari bakimindan Essece beni hic yari yolda birakmadi bakalim yine memnun kalicak miyim :)
    Ve yine yine yine ojesiz bir gun tamamlamadik icim yoksa rahat etmezdi sanirim...
    Ben az ama yeterince eglenceli alisverisler yaptim cok mutluyum Caliskan Cansu'ya Bonkor Cansu'dan hediye gunu :) 
    Kapanis sarkim size gelsin bayanlar 








    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder