• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    13 Ocak 2014 Pazartesi

    KORECE KIS KAMPI 2. GUN 11.01.2014


    Evet  korece kampimizin ikinci gunundeyiz o kadar komik ve yorucu bir gundu ki size bunu nasil yansitirim bilemiyorum ama elimden geldigince yansitmaya calisicagim.
    Bu sene ki kamp biraz daha farkliydi gerek icerik gerek yapilanlar hersey farkliydi ama ortak olan bir sey vardi ki oda eglence ...
    Ilk olarak kampin 2. Gunu cumartesiye denk geldigi icin ve kamp icin ayarlanan yerimiz de guvenlik amaciyla erken girilme sarti kosuldu bu nedenle sabah herkes erkenden kampda oldu ve her zamanki gibi oglene kadar ders isledik. Ben orta kurdum ders olarak zaman tekrarlamalari ve gramer calistik. Acikcasi ben pek yeterli bilgiye sahip degilim fakat hocalarimiz cidden drama kpop falan bayagi hazirlikli gelmislerdi lee minho hayatini anlatan bir makale bile okumasi yaptik superjunior danda sarki sozlerinde zaman arastirnasi yaptik. Kpop da ozellille sj fani arkadaslar cok nutlu oldu ben her gruba ayni seviyede sevgi duyuyorum (bigbang biraz daha fazla hoslaniyorun sanirim bir vip'yim ... :* birde girls day dinliyorum bu aralar )
    Neyse cok guncel bol hahali  her unlu oyuncu gosterildiginde auww aaaaa ooooo oppaaa sesleriyle ders devam etti ahahha bu arada lee minho da bayagi uzunmus his oyle durmuyordu cok sasirdim lol...
    Her neyse hemen dedikoduya vurdum hemen ... dersler islendikden sonra hocalarimiz bizler icin sabahdan beri ugrasip hazirladiklari kimbap malzemelerini getirmeye ve servise basladilar tabi bizim gozler kocamam acildi.
    Kim goren masum kizlar grubu olarak hemen yerimizi aldik kacarmi yahu bizden ben tabi yine dayanamadim baktim sebzeler bol  azcik atistirdim aradan gizlice  gecen sene ki hocamiz min olsaydi azarlardi kesin :p 

                           Bu da benim kimbap :)

    Kimbap bizim Tokat sarmalarinin dürüm boyutunda hali gibi degil mi yahu yoksa bana mi oyle geliyor lol... tabi biz daha sonra en zor kisin olan dilimleme kismina gecdik ama cidden cok zor dilimledim yahu.
    Daha oncede yapmis olmama ragmen bayagi zorlandim yiyicegim kadarini dogradim fazlasini eve getirdim.

    Kardesim enesin sinifi daha akilliydi onlar  direk dürüm olarak yediler ...
    Tabi kimbapi yalniz yemedik yaninda en lezzetlisinden ramen de vardi...


    Ramen icinde yukarida gordugunuz sevimli pokemon gorunumlu sey fishcake denilen sey haha frkli bir tadi vardi ... ama  sekli o kadar sevimli ki yemeye kiyamadin en sonuna kadar sakladimm :D

    Daha sonra da kitap ayrici yaptik onceden bizde yapardik seklini gorunce hatirladim bende :)
    Exo ve superjunior :D
    Bundan sonra da biraz dinlenmek ve havaninda guzel olmasi nedeniyle kendimizi balkona attik ...
     


    Cok sevimliyiz burada milyon fotograf cekildik bilyon video cektik :D 

    Yakinda videolar da burada olacak ayrica kapi acilmadigi icin camdan girip ciktik lol bu da cok komik goruntuler olustu ahaha hatta benden vine bile cikdi ....:)  

    Iceri gectik ve yeni bir oyun oynadik lol Koreli arkadaslarin en sevdigim yani bu sanirim oyun oynamaya bayiliyorlar bizim cocukken yaptigimi oyunlar onlarda asla yaslanmiyor...
    Bu beni cok kiskandirdi :(((((

    Bu gordugunuz bizim annelerimizin oynadigi BESTAS ama Koreli arkadaslar tas yerine bu sevimli boncuklari kullaniyorlar bu arada keske annemden ogrenseymisim yahu ben tutmayi ogrenene kadar saclarim beyazladi vallahi 
    Saclarim beyazlarken ben tamam ellerim kucuk diye kendimi ikna ettim ama yani flower boy ile ellerimi olcdum ayniydi ama masallah hero mubarek her oyunda kapti goturdu :D 



    Ama basardim cok iyi olmasa da en azindan 5 degil de 4 taneye kadar geldim kkkk
     Bu arada Youngsuk hocamin birtanecikk kizi sevgi pitircigimda bugun kurstaydi sabah da 5 kat merdiveni onunla kosarak ciktik olucektik kkk
    Her neyse bestas snrasi ki arada yanima geldi ve bende onun icin ordugum bilekligi verdim gecen haftalarda onun ile orgu ormustuk  bana onu gostercegini soyledi ve gizli bir odaya goturdu canim arkadaslarim ile orada fotograflar cektik hurisimin telefonundan piyano caldik ...
    Burayi gorunce gizli bahceyi bulmus gibi sevindik.

    Bugun oyuna doldukk koptukk yep yep yep...
    En sevdigim oyun ise , Ko ko chil bang oldu oyunun temeli 007 James Bond da baglaniyor.
    Yani oyunda bir kisi birini gosterip ko diyor sonra gosterilen kisi bir baska kisiyi gosterip ko diyor ve o gosterilen kiside birini gosterip chil diyor ve chil ile gosterilen kiside birini gosterip bang diyor bang denip vurulan kisinin sagindanki ve solundaki kisiler de ellerini yukari kaldirip bagiriyorlar yani teslim oluyorlar. Eger hata yapan olursa da ortaya cikarilip rezil ediliyor popo ile isim yazmalar mi dersin oryantal dans mi dersin horon cektirme mi dersin lol daha bircogu ama cok guldum artik karnima agrilar girdi videolari gelicek insallah :D 
    Lol hata yapmadigim ve ortaya cikmadigim icin galibiyet sevinciyle kardesim ile  etrafa neşe dagitiyorum :P
    Sonraki oyunumuz da tas kagit makasin butun vucutla oynanani lol tas denilince eller yumruk yapiliyor kagit olunca  kollar yanlara misirlilar gibi aciliyor makas da ise ayni eski misir tanrilari gibi sekil aliyorsunuz ...
    Cok komik ve elenende kazananin arkasina tren oluyor kocamannn kocamann trenlerimiz oldu havai danscilari gibiydik kkk  

    Ve son olarakda bizim hani sarki calarda biz sandalye kapmaca oynuyoru ya ona benzer bir oyun oynadik :)  Youngsuk hocanin oglusu Gorkem ortada durdu bizler kina gecesi misali etrafinda oynayarak donduk durduk ve gorkeb hangi sayiyi soylerse o kadar kisilik gruolar halinde birbirimize sarildik lol
    Sarilcak adam bulamayan ortada kalan öluyor ve oyundan cikiyor
    Cok eglenceliydi 
    Ve gunden anilarimizzz...


    Biz kamp ahalisi olarak cokk tatliyiz <3
    Ve Koreli arkadaslarimiz bizim icin o kadar yemek yaptilar dedik ve bizde bir seyler hazirlayip onlara goturdukk bakalim yarin begenicekler mi :) 


    Yogun emek icerirr :)  
    Son gunde gorusmek uzere hatam olduysa affolaaa









    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder