• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    15 Mart 2014 Cumartesi

    ISI KULLANMADAN YAPTIGIM KIVIRCIK SAÇLARIM VAR BENIM

    CANLAR bir kac gundur saçım hakkinda sorular geldigi icin bu yaziyi yazmaya karar verdim 
    Arkadaşlar her düz pirasa sacli genc kizin hayali kivircik saclara sahip olmaktir ....
    Bu gercekten dogru  kivircik hatunlar duz saca ozenir duz saclilar kivirciga ben de ayni hislere sahibim  bu yasima kadar ne maşalar ne bigudiler kullandim anlatsam yarilana kadr gulersiniz :) ...
    Gazeteyle bile sardim saclarimi ama bu yöntem kadar basarilisini gormedim.
    Hatta bir ara perma düşündüm ama perma zor is tutturabilcek kuafor bulmak zor sonra perma sonrasi bakim onemli saclardaki boya sorun ... yani sorun da sorun
    Simdi size isinizi kolaylastiracak bir yontem anlaticam.
    Kullanicagimiz malzemeler birhangi marketten aldigimiz pipetler
    Lastik minik tokalar ve tel tokalar :)

    Saçlarınizi pipetlere videodaki gibi sariyorsunuz ve ust kismi tel toka alt kismi lastik toka ile tutturup sabah açıyorsunuz bu kadar basit :)

    VIDEOMUZU IZLEYELIM DAHA IYI ANLIYCAKSINIZ :) 
    UMARIM BEĞENIRSINIZ  :)



    1 yorum:

    1. Kuzum çok güzel olmuşsun çok yakışmış. Ellerine sağlık. Görmüştüm bi kere daha. ısıl işlemden uzak olması büyük artı ama byük uğraş gibi geliyo bana ya üşengeç biri olarank :D İyi sabretmişsin valla tek tek :D

      YanıtlaSil