• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    4 Mart 2014 Salı

    YAĞMUR SONRASI DUŞ TERAPISI GIBISI YOK

    Merhaba arkadaşlar  dışarı da kışa yakışmayan fakat  harika bir sonbahara uygun yağmur  havasi var eğer siz de benim gibi yagmurda islanmayi seviyorsanız eminim ki bu günü iyi değerlendirdiniz.
    Hemen kendinizi dışarı attınız ve sırılsıklam oldunuz eve gelir gelmez de yapilacak en güzel şey ılık bir banyo olmalı...
    Üstelik benim gibi duş jeli manyağı iseniz duş almak çok daha eğlenceli oluyor şimdi size kullandığım bir kaç duş jelimi göstericem :)
    Bu arada ben duş jellerimi aynı anda kullanir yani bitmesini beklemem aldigim ürünleri hemen kullanırım her duş sonrası farklı kokmak hoşuma gidiyor :D
    Şu anlık kullandığım ürünlerin kisa bir videosu
    Bunlar benim yavrularım 
    Dermokil den special seriden çiçek ve kavun kokulu ayrica dermakilin xtra serisinde kavun kokulu olanı aldim 
    Bunlarda yetmez dedim 
    Duru gurme limonluyu kullanmaya basladim 
    Birde babacigim sagolsun sevdami bildigi iiçin  isana dan Aleoverali ve yogurtlu kremli bir duş jeli almis ona da bayildim :D

    Kavun sevdamdan dolayi tabiki kazanan kavunlusu favorim

    Isananin avantaji nemlendirici ozelligi mukemmel ayrica kocaman 
    Duru da ise icindeki tanecikler cok iyi bir his veriyor.

    Dermokil xtra kavunlu

    Dermokil special cicek

    Dermokil special kavun

                      
                             Duru gurme limonlu

    Isana aleovera ve yogurtlu

    Eger sizlerinde favori duş jeliniz varsa bana yazin yeni yeni duş jelleri istiyorum :D
    Ozellikle meyve kokulari beni benden aliyor...




    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder