• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    29 Nisan 2014 Salı

    GENÇLER ANKARA DA 26.04.2014 (Gençlik Otobüsü Macerası Başladı)


           
    Merhaba gençler uzun bir vize haftasınin ardından ah bu stress nasıl atilir ne yapsam da rahatlasam derken kalbim pir pir  etmeye basladi  26 nisan da Ankara da Genclik otobusu büyük  buluşma vardi...
    Vize haftasi boyunca bunu düşünüp paniklemiyecegim dedim ama düşündükçe sevincden zıp zıp hoplayip sonra da ayh acaba ne yapilacak fikriyle de tırnaklarımı kemirmeye baslayinca anladim ki her ne olursa olsun ben bu evreye kadar geldiysem zaten birseyleri başarmışım  ee o zaman vizeler bitti.stress aticam diye bahane arıyorsun al sana bahane Ankara'ya git ve sonuna kadar eglen :)

    Biletler alindi canım arkadaşım Ece ile yol için dedikodular yemelik erkazdan yol tariflerine kadar her şey not edildi...

    Aslinda Ankara'ya gidiyoruz madem dedik Ece ile o zaman Büyük Lider Mustafa Kemal ATATÜRK'u ziyaret etmek ilk gorevimiz olmali ve tam bunu düşünürken bir de baktik ki yalniz değiliz  bizim gibi düşünen onlarca genç  ve bu konuda planlar yapilmaya baslandi derken Maksut Bey de olaya el atip toplanti saatine uygun hale getirip Anitkbir ziyaretini resmilestirdi o kadar çok sevindik ki nasil vakit buluruz diye dusunmekten  kurtulduk...
     Ama yine de planli olmak zorundaydim çünkü Ankaraya gitmek icin kitaplarimdan vaz geçtim  ve yeni arkadaslarla tanıştığım kitap satislati yaptim "instagramdan realistyazarsatis adiyla ulasabilirsiniz " ve Ankara biletimi bu paralarla aldigim icin Ankaradan kitap satin alan canim yeni blogger arkadaşım  Selin ile de bulusmam lazimdi ki satin aldigi kitaplarını teslim edeyim. Bu tatli arkadaslarmin bloglarını takip etmenizi tavsiye ederim cok cana yakin ve sevgi kelebegi şeker pitirciklar ikisi de blog adresleri icin hop tıklayıp işinlaniyoruz

    Evet devam edelim planlar yapildi  ve bir grup arkadas ile sosyal..ortamdan yararlanip ctesi sabahi aşti de buluşma kararı aldık...
    Cuma gecesi Ece ile yola çıktık ve cumartesi sabahi aşti'ye gelir gelmez bir çay sefasi yaptikdan sonra yeni tanışacağınız whatsapp grup arkadaslarimizdan ikisi ile bulustuk cok tuaf ama 40 yıllık dost musuz hissi ile basladik dedikoduya

                                                                  Aştiden selamlar

                                         Diger arkadaslar da geldi  ve topluca kahvalti etmeye gittik

    Allahdan Orhan abi acikdi ahha diger arkadaslr gelene kadar burada oturup birseyler atistirdik

    Daha sobnra diger arkadaslari da alip daha doyurucu seyler yemeye  gectik

    Iyice karinlar  doyduktan sonra bayanlar olarak bir lavabo ziyareti yapıp kendimize ceki düzen verdik ve KıZılaya dogru kucuk bir tur atmak üzere  yola koyulduk 

     
    Kizilaya gideceğimiz için Blogger arkadaşıma da kitaplarını teslim edebilicektim çok  sevindim. ..


    Ama tabi ki gezmek için  ısTanbulda ki gibi bir akbil tarzi birsey ararken kendimiI EGO satin alirken bulduk
    Ego muz yerlerde
    Egon tavan yapmış 
    Ne ego.ist missin gibi espriler havada uçuştu...




    Kizilaya gelip bol bol gezdik Anitkabire geçmeden once Ankaranin da yollarini bir arşınlayalim dedik.
    Bende sevimli Arkadasim Selie kitaplarini teslim ettim ve gezmeye devam ettik 
    Bol hoplamali ziplamali bir gezi oldu resimler yakında...
    Kizilardan enfes poz 
    Daha sonra da Anitkabir icin yola düşme  vakti geldi...



    Ve elini Ankaray ve sonra da metro
    Yollar git git bitmedi birde Ankaraydan erken inince tabanlara kuvvet oldu biraz.
    Bol bol Ankara turu attıktan sonra sonunda Ata'mızı 
    ziyaret için yola koyulduk yol boyuna bol bol konuştuk  çokça eğlendik videoları yakında burada olacak :D
    ama en çok Atamızı görücek olmakdan dolayı heyecanlıydık 

    Atamıza nacizane bir teşekkür için de birer karanfil alıp yoldaki arkadaşlarla buluştuk ve Anıtkabire giriş yaptık o an ki hislerimiz tarif edilemez o kadar farklı bir his ki bu iyi ki Anıtkabir de buluştuk iyi ki orada bu kadar yüreği güzel insanla tanıştım İYİ Kİ Bu Gençlik Programına KATILDIM ve elemeyi geçebildim...









                                                    Maksut Hoca ile fotoğraf çekilmezsek olmazdı...
    Anıtkabir de Atamızı ziyaret ettikden sonra Çok yetenekli Arkadaşımız Biricik Öğretmenimiz Berkay'ın çizimiyle tamamlanan Atatürk portresini Atamızın Müzesine hediye ettik...

    Daha sonra da Maksut hocanın konuşmasını dinleyip Toplantının yapılacağı yere doğru yol aldık :D
    Yol boyunca komedi şamata devam etti üstelik gitgide büyüyen bir aile olduk :)
    Toplantı salonuna geldiğimizde ise fark ettik ki herhangi bir mülakat değildi aslında başından beri bizim yeni dostluklar kurup aslında karşımızdakileri rakip değil tam tersi takım arkadaşlarımız olduğunu anlamaktı...
    Ki oldu da artık 10larca yeni arkadaşım ve mükemmel kalıcı dostluklar kurdum eksik olduğum konularda bana yardımcı olacak bir sürü meslektaşım ressam dostum müzisyen kankam oldu yanı artık BEN değil  BİZ demeyi öğrendim ...
    Artık bundan sonraki aşamaları ben sizinle siz benimle paylaşıcaksınız ...

    BUNDAN SONRAKİ YOLDA BENİMLE EĞLENMEYE VAR MISINIZ BAKALIM :D




                                                     IYI KI DOGDUN MAKSUT HOCAM:)




                                       TABI Kİ DE HATIRA FOTOSU OLMAZSA OLMAZDI :D

    VE BENİM GÖZÜMDE GÜNÜN KAHRAMANI ÇOK SAĞ OL YÜKSEL ÇANTAMIZI BÜTÜN GÜN TAŞIDIĞIN İÇİN 

    AYRICA DİĞER DOSTLARIMA DA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM HEPSİ ÇOK NAZİK KİBAR EĞLENCELİ VE YARDIMSEVERDİ 
    SİZİ ÇOK SEVİYORUM <3



    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder