• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    13 Nisan 2014 Pazar

    GENCLIK OTOBÜSÜ HAYALI DEVAM EDIYOR...

    Merhaba arkadaslar malesef Vize haftasında stressden bloga bakamadım boyle içimde kala kala patlıyordum ama bugün  Gençlik otobüsü 5in video eleme sonuclari açıklanmasiyla bende gaza geldim ve benim gibi sonuçları  merak eden arkadaslar hemen buraya TIKLIYORUZ
    Ve karsimiza su resim çıkıyor
    Burada tc mizi yazıyoruz ve eğer elemeyi gectiysek havalara uçuyoruz 
    Ve buyuk bir heyecan ile 21 nisana kadar bekleyip Metrodan biletlerimizi alıyoruz 
    Yalniz arkadaslar eğer go kartınız yoksa gidis biletini aldığınızda dönüş bileti bizden kampanyasindan yararlanamazsiniz bu nedenle bence bu karti alin  çünkü daha bu kart ile sahip olacaginiz şanslar sadece bunlar değil  :) 
    Himmm peki karta nasıl sahip olabilicegim diyenler hemen  BURAYA BAZZİNGAAAA !!!

    Kartlarımız da hazırsa 

    Artık Ankara için  haziriz :) Ankara macerasi da yakin zamanda burada olacak: )

    P.S. düşeyim arkadaşlar
    Sakin teyit mesajınızı atmayi unutmayin
    Genclikotobüsü karti olmayanlar boş bırakacak ya da isteyen hemen başvurup gelen kod ile de doldurabilirler :) 

    Simdi devam edelim diyelim ki elemeyi gecemediniz ne yapiyoruz hiç moral bozmuyoruz ve gelecek yıl yapilacak olan Gençlik Otobüsü 6 AVRUPA 'ya ve Genclik Otobüsü 7 Amerika'ya basvuru için tetikde bekliyoruz ve bir de şunu kesinlikle unutmuyoruz... 
    Gençlik otobüsü 6 ve 7 nin başvuru sartlarinin başında GENCLIK OTOBÜSÜ KARTINA SAHIP OLMA ZORUNLULUĞU VAR :)
    Ve gerekli diger şartlara assagidaki linkden bakiyoruz.


    Bu arada arkadaslar Genclik otobusu AVRUPA Da gidilen ülkelere  BURADAN ULAŞABILIRSINIZ: )

    Ama yok ben GENCLIK OTOBUSU AMERIKA ISTIYORUM DERSENIZ
    yine mukemmel bir ekip ile 

    “Gençlik Otobüsü 7 Amerika” projesi adı altında   01 – 30 Ağustos 2016 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Proje kapsamında Amerika’da14 eyalete gidilecek valla daha once Amerikaya giden biri olarak bu şans  kacmaz diyebilirim ama yok ben her halukarda AMERIKAYA gidicem derseniz WAT (WORK AND TRAVEL ) HAKKINDA BILGI IÇIN 





    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder