• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    25 Mayıs 2014 Pazar

    Bir Limonian harikasi daha Skin Ceramic BB Krem,

    Biliyorum çok uzun suredir yazi yazamadim ama malesef 3. Sınıfa giden bir mühendis adayi olarak yoğun bir dönemden geçiyorum ama bu kozmetik denememe engel değil dedim ve yeni cicim Kore menseyli Skin Ceramic BB Krem oldu kendisinisatin almadan once denemek istediğim icin sagolsun sevimli firması bana numune yolladi çünkü biliyorsunuz ki fazlasiyla alerjik bir yapim var mazallah pamuk sekeri gibi kıpkırmızı olabilirim ... :D Gelelim urunumuze;Kimyasal koruyucuherhangi bir talk veya mineral yağ içermemesi beni kendine çeken yani oldu bunlar alerji riskini azaltan şeyler. Bir BB kremden istenilen cilt dinlendirme onarma işine gayet uygun bir krem havasi var ve krem ciddi Hafif bir krem ayric sürme ve uygulamasi cok basit.
    Kremin benim cildimde uygulanmış hali :)
    Acikcasi ben cok acik tenli bir hatunum amama benim bile cildimle uyum sagladi krem bakınız oncesi sonrasi bile yaptım hehehe
    Elimdeki bb cremlerim bittikden sonrasi bu kremi almayi düşünmüyor değilim ama tek emin olamadigim yani sadece 2 3 kere deneyebildigim için belirli bir zaman sonrası ciltte parlama yapma olasılığı: ) Daha fazlasi için Limoniana uye olabilirsiniz hatta direk Sitesinden tık tık yapip alisveris edebilirsiniz

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder