• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    2 Haziran 2014 Pazartesi

    KOREYE GİDİNCE BEN SERİSİ 3 => Orangdae (오랑대) Parkı - Busan

    Serinin ilk yazilari için: ) koreye gidince ben serisi-1
                                                     koreye gidince ben serisi-2

    Haedong Yonggungsa Temple (해동 용궁사) Yongkungsa ya gelmişken oraya çok yakın olan
     Orangdae Parkınıda ziyaret etmezsem olmaz bu nedenle tabiki de oraya da gideceğim zaten Haeundae den taksi ile 8000 won kadar birşey tutuyormuş :D

          ORANGDAE Parkına böyle bir havada gitmek lazım ne çok sisli ne çok sıcak ama tamamiyle böyle bir havada bu manzarayı yakalamak istiyorum bunun içinde Hea Namjae'ye güveniyorum.
     Buranın adını araştırırken nereye baksam Orangdae'den Orange'e bağlamışlar bende bunun sebebinin bu harika turuncu görüntü olduğunu düşünüyorum :)
         Buraya yalnız gitmek istemediğimi biliyorum ama burada uzun süre kalıcağımdan da eminim bu harika anı kayıt altına alırken son saniyesine kadar da yaşamak istiyorum.





     Dalgaların bu görüntülerine baktıkça sanki vurma sesleri kafamda yankılanıyor  ve bu sesi kulaklarıma kazımaya kararlıyım ...
                               



                                              BUNDAN GÜZEL MANZARA VAR MI ACABA



    Bazı insanlar orada doğanın kendi sanatını yaptığına şahit olduklarını söylüyorlar sonsuza kadar devam eden davul seslerini duyduklarını iddia ediyorlar biz gitsek o davulla horon da çekeriz bence :D







    Ulaşım için Haeundae İstasyonundan Busan Metro yolu 2 nolu perondan  (Busan Subway Line 2), Çıkış 7 'yi kullanabilirsiniz ya da 181 nolu Otobüsle Yonggungsa Tapınağına gidebilrsniz (용궁사).
    daha fazla bilgi için Visit Korea Sitesine bakablirsiniz

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder