• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    21 Mart 2015 Cumartesi

    SAÇLARIM ŞEKİL ÖNÜMDEN ÇEKİL ‪#‎Excellenceintense‬ ‪#‎TavsiyeEvinde‬


    ANNE BEN MELEK OLDUM



    Kıymetlilerime merhaba diyelim :)

    Geçen aylarda L'oreal firmasının bayılarak kullandığım ‪#‎Excellenceintense‬ serininin  ‪#‎TavsiyeEvi ile beraber yaptığı bir yarışmayı kazanmış bulundum tabi ki bunun en büyük sebeblerinden biri de (Maşallahımı kondurayım şuralara :D ) 
    Upuzun siyah saçlarımdan bir anda vazgeçip Kızıla dönmemdi ...
    Bunu da Loreal firmasının ‪#‎Excellenceintense‬  seriinde bulunan benimde delicesine bağlı olduğum mora yakınlığıyla ışıl ışıl parlayan 4.26 numaralı YOĞUN MOR KIZILA  borçluyum.
    Rengini o kadar çok beğendim ki dayanamadım ve Saçımın tamamen alıştığı SİYAHdan bir anda vaz geçip Mezuniyetime Bu harika KIZIL renk ile gitme kararı aldım...
    Bilinçli bir kuaföre koştum çünkü saçımın Siyaha alıştığını yılların deneyiminden biliyordum...
    Kuaför ile yuvarlak masa toplantısını yapıp uzun uzadıya konuşup beraber bir karar aldık ve saçıma fazla acı çektirmeden saçı açmaya karar verdik her dakkasını takip ettik tahmin ettiğimiz gibi Siyah çok inatçıydı ama şükür ki umduğumuzdan daha iyi açıldı ...
    Ve canım saçım beni yine yarı yolda bırakmadı ve MAŞALLAH  uçlardaki ölü kısım hariç hiç bir yerinde ne kopma ne de lastikleşme olmadı....

    SOL TARAF USTE AYDINLIKDAKI HALI
    SOL TARAF ALTTA BOYA ONCESI SIYAH HALI 
    SAG TARAFDA BOYANDIKDAN HEMEN SONRA UCLARI KESILMEMISDI BU SEBEB ILE GORDUGUNUZ GIBI BIRAZ BOYAYI ABUL ETMEDI BENDE ZATEN ÇOK  UZUN OLDUGU ICIN YAKLASIK BIR KARISDAN  BI KAC SANTIM FAZLASINI KESDIM :D
    Ve soluğu her zaman bulunmakdan zevk aldığım TAVSİYE EVI'nde aldim...
    Sabah okuldaki laboratuvarımı  bitirir bitirmez ...
    Metro ile Yenikapı ===> Yenikapıdan Marmaray ile Uzunçayır====> Uzunçayırdan Metro ile Bostancı ====> Bostancıdan otobüs ile Üst Bostancı :D
    Gerçekden Tavsiye evi sakinlerini ne kadar sevdiğimi siz düşünün...

    Tabi bir başka sebebimde değerli Blogger arkadaşlarımla sonunda yüzyüze görüşebilcek olmamdı...

    Özellikle SEDA BAYBEK-KAYA yı ve 
    morhastasiblog (Dilek) Bilmeyeniniz yoktur 
    Daha bir çok sevgi kelebeği Meleğimiz ve Blogger arkadaşlar da edindim ama ayların yılların birikimi bir daldık biz konuşmaya ki hiç sormayın ...

    pastamızın ne kadar harika olduğundan bahsetmiş miydim acaba

    Seda ve Dilek :D 

    paketlerimizin için çok çok teşekkür ederiz :D
    O kadar odaklanmışım ki kimbilir yine neden bahsediyorum Zavallı Dilek ve Seda'ya 
    ÖRNEK OLARAK BİR KAÇ DİALOG....
    Sana siyah çok gitmiş Kesinlikle bu renkde kal
    ah tek kızılımız sensin ...
    Tarçın senin rengin GERÇEKDEN DOĞRU TERCİH
     Bu mocha da ne güzelmiş insanın  Mochaya boyayası geliyor saçlarını 
    Sahi sen siyahdan Kızıla nasıl döndün yahu...
    diyalogları havada uçuştu...

    SEVİMLİ BİR ORTAM SICACIK İNSANLAR VE BİRAZ GEÇ KALSAM DA LOREAL'IN SAÇ BAKIM VE SAÇ BOYAMA BİLGİLENDİRMELERİ...




    MİSS GİBİ LEZZETLİ ATIŞTIRMALIKLARIMIZ....
    BİZİM MELEKLER VICTORIA'S SECRET'I SOLLAR ^x^


    Seda'cım neye dalmış acaba bu kadar


    Sonrasında da bolca eğlendiğimiz çok belli :D

    GURUBUMUZUN TEK KIZILI OLARAK DA DAVET EDİLDİĞİM İÇİN O KADAR MUTLU OLDUM Kİ SİZE ANLATAMAM DAHA DA HOŞU LOREAL'iN VE TAVSİYE EVİNİN BENİ KONUK OLARAK DAVET ETMESİ VE 1 YILLIK SAÇ BOYAMA SPONSOR OLMASI BENİ GERÇEKTEN ÇOK ÇOK ÇOK ONURLANDIRDI...
     ARTIK AYRILMA VAKTİ GELİNCE BİRDE BAKTIK Kİ BİZ AYRILAMIYORUZ DALMIŞIZ HEDİYELERİMİZE VE KONUŞMAYA TAVSİYE EVİMİZDE HİÇ ŞİKAYETCİ DEĞİL ... :D
    BAKALIM NELER ÇIKMIŞ PAKETİMİZDE
    TAM İHTİYACIM OLAN ŞEY .... MALUM SİYAHDAN KIZILA GEÇMİŞKEN :D SAÇA İYİ BAKMAYA DEVAM ETMEK LAZIM
    JEL TEMİZLEYİCİYİ MERAKTAYIM ELİMDEKİ ÜRÜNÜN BİTMESİNİ BEKLEYECEĞİM AMA GÖZ ROLL - ON İÇİN DAYANAMADIM BAŞLADIM


    RİMEL VE FAR İŞTE BENİM NUMBER ONE'IM :D  RİMELİN ÜNÜNÜ ÇOK DUYDUM ELİMDEKİ RİMELLERİN ELEMESİNİ YAPIP AZALTTIĞIM AN DENENİCEK ..
    VE TABİ Kİ  KENDİ BOYAMA EK OLARAK BAZEN TON AÇASIM GELDİĞİNDEN LOREAL BENİ TANIMIS BİR DE 6.66 NOLU KIZIL RENK'DEN DE VERMİŞLER GELDE MUTLU OLMAAA :D



    SİZE YAZININ KAPANIŞINI DA BU SEVGİ BÖCEĞİMİZ NAZAR BONCUĞUMUZLA VEDA ETMEK İSTEDİM








    4 yorum:

    1. Herşey süperdi canım ya hatta biz sohbetten kendimizden geçmişiz bir ara etrafımızdakileri unuttuğumuzu farkedip arada onların yanına da gittim farketmişsindir sende :))
      bu arada saçların gerçekten şekildi vallaha özellikle güneş ışığındaki hali gerçekten bayıldım dönüşü zor bir renk olmasa aslında sevdiğim bir renk,
      Senin saç maceralarını dinlemek de ayrı güzeldi senin kadar olmasa da benimde epey maceram var saç konusunda.
      O üstteki bir yıllık saç boyasına kırkbirkere maşallah diyorum şansına vallaha nazar değiyor söyliyim benim en son blogdan 5 yıldızlı tatil kazandığımdan beri hiç şansım yok :))

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ayh deme deme zaten yuksek lisans bursum da seneye kaldi hehehe olmaz olmaz iyi düşünelim iyi olsunnnnn hihihi bir.de daha konusacak.cok sey var bulusmak sart hehehe

        Sil
    2. Baştan sona kadar o anları hatırlayıp kahkahalarla okudum desem :D Emeğine sağlık canım çok güzel bir yazı olmuş :) Bu arada kesin acaba bende kızıl denesem mi diye dalmışımdır :D

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Yaa gercekden iyi ki gitmişim dedim sayenizde heheh vu bulusmalari siklastirmak lazimmm

        Sil