• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    30 Kasım 2015 Pazartesi

    Bu ulkeden gitme sebebi...

    Uzun zamandir yazamiyorum nutkum tutuk halde....
    Gecen cuma is çıkışı adi bir saldirgan tarafindan gasp edildim... Cumadan beri kafam bir dünya dolaşıyorum nasil bir ülke olduk ki saldiridan sonra polisi aradigimda polis bile o bolgeden korktugu icin 4 kişi geldi ve arasinda 2sinin elinde kocaman silahlar vardi ve ben bu bolgeden hergun ise gidip gelmek zorundayim...
    Polisin can guveliginin olmadigi yerden her gun geciyorum kamera yok polis yok insan yok sadece tacizci adi pis sapik suriyeliler takimi var benim ulkemde korkan sakinan icine kapanan ben oluyorum...
    Şükür ki kendimi savunabildim şükür ki Korece Kamplarinda savunma sanati dersi adi altinda 2 3 hareket biliyordum...
    ARKAMDAN SINSICE YAKLASIP GOZLERIMI KAPATTIGINDA ÇIĞLIK ATACAK KADAR SAKİN AĞZIMI KAPATTIGINDA DA DİRSEK ATIP KARNINA VURABILCEK KADAR CESURDUM...
    Ama malesef hem vertigo hapi kullandığım icin hemde olaydan 1 saat önce kan verdiğim için malesef çok kuvvetli değildim...Elimi sikica tutmaya calisinca cebimdeki telefonu cikarip arkama dönmeye çalışıp onunla vurdum sanırım böyle birşey beklemiyordu ki o panikle sadece elimi kolumu tutmaya çalıştı ama ben kafami döndürmeyi basarip yüzüne yönelince tabi yine çığlığı basinca sadece elimdeki telefonumu alabildi ve agaclik alt yola kaçtı anlık arkasindan gitme durtumu hemen bırakıp duraga kostum... Park eden bir araba vardi icinde de genc bir bey cama vurdum adam korkmus olacak ki cami sadece hava gircek miniklikde acti bnde ordan d
    Hemen polisi aramasini ve olanlari iletmesini söyledim beyfendi sagolsun aradi ve olayi aynen iletti ve polisler gelene kadar yanimdan ayrilmadi polisler o bolgeye gelemediginden... Tehlikeliymis oralar beyfendi gidip aldi polisleri ( sanirim 2 3 kere o bolge karakol arasi mekik dokudum) o arada da durakdaki bir Hanim dan babami aramasini rica ettim fakat babam acmadi telefonu kadinin da otobus gelince gitmesi gerekti ama içi rahat etmemiş otobusde de aramaya ulasmaya çalışmış ve durumumu anlatmis... Beyfendi beni polislere emanet edip ordan ayrildi bin kere tesekkur ederim o beye keske numarasini alsaydim....  Neyse 4 polis bunun 2si ağır silahli 2 si de sivildi malum guvenlik nedeniyle arabayi da oraya sokamiyorlarmis yine güvenlik nedeniyle arabayi biraktiklari yere kadar silah eşliğinde yürüdük o sirada polislerden birinden rica ettim babami aradim ve hangi karakola gidicegimizi öğrendim...
    Sagolsunlar polisler olayi kendi aralarinda kime yikcagini karar veren amirler arasinda bana olabildigince yardimci oldular...Arasinda kimya muhendisi olan bile vardi ne yapsinlar onlara da laf edecek gucum kalmadi... Bana neden biber gazi tasimiyorsun diye sordu polislerden biri al taşı yaninda diyor arkamdan saldirdi keza işime yarar miydi bilmiyorum ama cantamda bulduklarinda. Yakalayamadiklari suclulara uygulayamadiklari cezayi bana uygulayacaklarindan da eminim ...
    Neyse cok da uzatmak istemiyorum 1 yil para biriktirdigim ve aldığım telefonumu çaldı bende hic birsey olmamis gibi hissetmek icin 3 aylik maasimdan biriktirdigim paramla gittim yenisini aldim artik POLYANNA ULKESINDEYIZ AMANN CANIMA BIRSEY OLMADI YAA ŞÜKÜR DURUMLARI DEVREDE...
    kendimi odullendirdim telefon aldim hattimi actirdim kartlarimin hesapalarimin sifresini degistirdim. Ama evden hala cikmaya korkar olmusum haberim yok uyuyamiyorum ilaclarla dost arkadas oldum en kötüsü insanlara bakışım degisti herkese tehtidkar bakiyorum nerde yabanci siginmaci suriyeli gorsem ofkem gozlerimden ates fiskirtiyor... Bu cuma bu edepsiz bir adamin bana arkadan saldirmasinin sonucunu ben nasil oduycem bana nasil iz birakicak bilmiyorum...
    Ama bana bu ulkeden neden gitmek istedigimi soranlara umarim cevabim yeterli olmustur...  UMARIM ANLAYAN ANLAMISTIR....


    2 yorum:

    1. Çok geçmiş olsun canım gerçekten anlıyorum kesinlikle bende insanlara artık farklı gözle bakıyorum çünkü korkuyorum kiseye güven olmuyor adama yardıma ihtiyacım yok dedikçe yardımcı olmaya çalışıyor güya soru soruyor sürekli mal mal bakmalar falan bunu yaşarken bir de evimin önünde akşam servis bekliyorum tabi gece 11:30 gibi.

      YanıtlaSil
    2. çok geçmiş olsun canım

      YanıtlaSil