• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    12 Kasım 2015 Perşembe

    Memrise uygulamasina merhaba diyin...


    Merhaba arkadaslar sizlere cok sevdigim bir uygulamayi tanitmak istedim...
    Işim nedeniyle topik sinavina hic hazirlanamadim bu da beni cok üzdü kursdan da geri kalinca küçük ve etkili çözümler aramaya basladim o siradaharika bir uygulama kesfettim...
    .....MEMRISE A Hosgeldin diyelimm bircok dile ucretsiz calicabileceginiz bir uygulama calisma saati uyarisi yaparsaniz kacc dakma calismak istiyorsaniz yardimci oluyor...
    Ben Ingilizce ve Korece calismaya basladim ..
    Androidden indirdigim bu uygulamada beni #realistyazar olarak buabilirsiniz...
    Ayrica bircok dil destegi yaninda kisisel verilerinizi de kayit edebilirsiniz...
    Ogrebilen kelimeler full yildir alana kadar her unitede ust uste binerek karsiniza çıkıyor

    Kelimeleri akilda kalici ornekler ile pekistiriyor

    Anlamini bilmiyrsaniz foto ya da kelimelerle anlatimina bakabilirsiniz
     Tamamlanana saat dakka ya da gorevler sonrasi takip amacli uyarida veriyor...

    • Kelime öğrenme bölümü favorim...





    1 yorum:

    1. Merhaba, Yazılarını çok beğendim bende buralarda yeniyim. Blogumu takip edersen çok memnun olurum. Yeni yazılarının bir an önce gelmesi dileğiyle :)

      YanıtlaSil