• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    21 Aralık 2015 Pazartesi

    RAPUNZEL RAPUNZEL VAR MI SENDEN GÜZEL

    Merhablar uzun zamandir sesim solugum çıkmıyor diye kızan küsen arkadaşlarım oldu biliyorum haklisiniz ama zor bir donemden geçtim...
    Geçiyorum...
    Saçlarım hakkinda çok fazla soru geliyordu bu yüzden de dönüşümü bu yaziyla yaptim fotografdaki canim arkadasim canim kardesim benim ruh eşimdir kendisi moralim bozuk diye tutar elimden gezdirir beni...

    Simdi sırayla gelen sorulara. Cevap vereceğim..
    Ilk olarak...
    -× saclarimi uzatma sebebim Losemi vakfina sac bağışı yapmak Turkiye de bu mümkün degil bu sebeb ile de yurt disina kadar saclari uzatmaya devam evet saclarimda boya oldugu için direk cocuklara verilemeyebilir ama baska sekilde yardimci olan dernekler buldum 1 yil daha dayanmam gerekicek umarim bu hayalimi gerceklestirebilirim...
    -× sacimi cok sık boyuyorum doğru çünkü cok cabuk uzuyor ve dip boyasina pek alisamiyorum bu yüzden her firaatta boyuyorum ... Kötü bir alışkanlık...

    ****Gelelim cok sık gelen sorulara hangi sampuani kullaniyorum
    Acikcasi sabit sampuan kullanmiyorum çünkü sacim cok çabuk alisan bir yapiya sahip bu nedenle bir sampuani duzenli kullandigim an etkisini kayip ediyor.
    Bu sebeb ile hafta ici genelde 2 3 defada bir sampuanimi değiştiriyorum bu sebepdendir ki evde sampuan koleksiyonum var hehehehe

    Mesela glissin bu iki serisi ozellikle en sevdiklerim kisin daha kullanışlı sampuan olarak bunu önerebilirim yazin cok cabuk yaglanma yapıyor ki benim sacim nerdeyse hic yaglanmaz ama gliss biraz yaglandiriyor... Bu yuzden aralikli olarak saclarim ozellikle cok kurudugunda tercihim gliss oluyor...

    Komiliyi tercih etme sebebim kokusu gercekden cok cok cok guzel kokuyor ve sisenin kullanisliligi da cok güzel...
    Ama komiliyi asla sac kremsiz kullanamiyorum bu sebeb ile genelde kullandikdan sonra ya c
    Sac kremi ya da sac maskesi kullaniyorum...
    Cok kurutuyor saclarimi

    Ve kullandigim diğer firma da syoss ...
    Syossu sevme sebebim büyük boylarinin olmasi ve sacima da iyi gelmesi ...
    Ama nedenini hala çözemediğim şekilde bazen syoss sampuanlara ulasmak cok zor oluyor...
    Bilen beri gelsin...
    Ayrica syoss kullandigim zaman sac kremine hic gerek duymuyorum...
    Saclarim gayet guzel oluyor...

    Ayrica sac maskesi ve sac kremi kullabimini da azalttim...
    Su anlik sadece isana be watsonsin maske ve kremlerini az kullaniyorum...

    Acikcasi ekstrem bir sac bakimi yapmiyorum...
    Ama yapmam gerektigini de düşünüyorum biraz zaman ile alakali sanirim. Çünkü malum iş organizasyonlar falan derken hic bir şeye zaman kalmiyor...
    Merak ettiginiz baska sorular olursa her zaman buradayim tekrar halimi hatrimi soran herkese cok cok cok teşekkürler...
    Seviliyorsunuz...

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder