• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    10 Nisan 2016 Pazar

    KGSP-2016 KORE'DE YÜKSEK LİSANS MÜLAKAT Part 2

    Sanırım tam da burada kalmıştık değil mi?
    Farabi sokak da harika bir yemek yeyip karnımızı doyurduk hava şansımıza o kadar sıcaktı ki şaşırdım kaldım.
    Ankara'ya 4 5  kere gitmiş biri olarak her defasında bir yerlerim donmuştu bu sefer kalın kaban hırka falan taşıdım bildiğiniz piştim.
    Neyse üstüme bir şeyler dökmeden günü atlatmak adına neler çektim bir ben bir Allah biliyor adlı eserle açıklamak istiyorum.

    KKM de en ilgi çekici bölgeler bunlardı yaa çok harika bölümler vardı en yakın zamanda İstanbul'un KKM'ye ihtiyacı var bence:D

    Bu oda mükemmeldi.
    Çok kıskandım...

    KEŞKEEEE BİZİM DE OLSAAAAA.... 
     Şimdi asıl olaya odaklanmadan önce birkaç bilgi vereyim. KKM harika bir ortama sahip herkes birbirini tanıyor ve güler yüzlü. Babama bana ve kardeşime 1'er kahvelik kupon falan verdiler içerde yabancı bir sürü öğrenci var ve çok eğleniyorlardı. Ayrıca bahçelerine bayıldım...
     Benim ilk karşılaştığım yazı da bu olunca anlık kalp krizi geçirdiğim doğrudur. Neyse daha zamanım var diye babamla ve kardeşimle bahçede takıldık. Canım çok pis kahve çekti ama korkudan içemedim ...
    YAA DÖKERSEMMM KIHKIHKIH



    Bu noktadan sonrası ciddiyet içerir
    PAY ATTENTION!

    Güvenlik görevlisi yanıma gelince bir göz göze geldik ve bana bir arkadaşımı sordu Çiğdem'e sevgiler...
    Tabi o sırada da benden önce mülakata giren ve çıkanlar vardı yüzlerinde ciddi mutsuz ifadeleri görünce daha çok korktum...
    Sonra Aylin Hanım benim daha zamanım olmasına rağmen yukarı gelmemi istedi. Yukarı da bekleme salonu vardı ve 3 sevimli arkadaş ile tanıştım. Orada ki arkadaşlar görüşmeden çıkmışlardı bu neden ile biraz daha sakindiler. Tabi ki neler sordular diye sormadım eminim daha farklı şeyler soruluyor diye düşünüyorum. Çünkü her birimiz tamamen farklı hayaller farklı planlar ve farklı bölümlerden geldik. Ama en azından çok sevimli kişiler tanıdım tam o sırada Çiğdem de geldi.
    Başladık beklemeye biraz görüşmeler sarkmıştı ama benim zamanım gelmeden girdim sanırım dengelediler.
    Eksik belgeleri olanlar teslim ettiler ve beni çağırdılar ve yukarı çıktım...
    İlk girdiğimde şok oldum açıkçası, Çünkü genelde 3 4 Koreli 2 Türk olur diye bekliyordum fakat içeri girdiğimde sanırım 5 6 Türk jüri vardı. 2 de Kore'li zaten 1'isi Müsteşar Dong Woo CHO Beydi. 

    Mülakat da yüzüme güneş çarpıyor diye sandalyeyi öne çektik biraz:D Art arda çok fala soru  soruldu Dong Woo CHO Bey gerçekten güzel sorular sordu. Kore'ye alışıp uyum sağlama süreci hakkında sorulardı bunlar.
    *Kore yemekleri
    Kore yemeği hakkında konuşurken sanırım gözlerim ışıldadı heresi gülme aldı hatta yaptığım kore yemeğinden bahsettim şekeri çok koyduğumu söyleyince yanda oturan Koreli bey bastı kahkahayı. :D

    *Kore'ye uyum sağlayabilir miyim
    (sağlamam mı Ben Türk kültürüne uyum sağlayamıyorum sıkıntı orada:D)

    *Kore kültürüne alışık mıyım
    (dededen alışığız dede Kore gazisi sonuçta :P )
    Tabi cevaplarım bunlar değildi bende ciddi olabiliyorum bir kere:D:D:D
    Vallahi ciddi oldum ama arada jürileri güldürdüğüm bir gerçek...

    Ama Türk jürilerinin sorduğu sorulara hala anlam veremedim neden bu kadar Türk jüri vardı onu da anlamadım :D
    *MESELA  Bölümüm Su ürünleri mühendisliği benim. Ve Jüri'den şu soru geldi sen balıkçı mısın şimdi!!!!!
    *Diğer soru eczaneden krem alsam yüzüme zarar verir mi? 
    *Daha bir çok fantastik soru daha...
    *Amerika maceranı Korece Ukrayna maceranı İngilizce anlat kkkkk En Eğlendiğim buydu...

    Bir ara Konsoloslukta çalışan Aylin hanım ve bir Türk bey kenardan izliyorlardı oradaki Türk beyde dayanamadı dahil oldu Isparta ora bura derken acaba şu an neredeyiz oldum :D Ters psikoloji mi yapıldı anlamadım

    Sonra Dong Woo CHO Bey tekrar sözü devraldı Kore'ye gittin mi daha önce dedi...
    Bence oraya gittiğimde uyum sağlayıp sağlamayacağına emin olmak istiyorlar. Geçen sene 2 kere hak kazandığımı ama okul nedeniyle gidemediğime değindim. Bence ben burada kaybettim... Benim şahsi düşüncem daha önce Kore'ye gitmiş kişilerin bu konuda biraz ama çok değil biraz avantajı var.

    Ben olumlu düşünen biriyim...
    EVET ANLAYACAĞINIZ ÜZERE BU SENE Kİ BURSU KAZANAMADIM AMA AİLEM İLE HARİKA BİR GÜN GEÇİRDİM VE İLK DEFA BİR MÜLAKATA GİRDİM...
    OLUMLU DÜŞÜNÜP DE KORECEM YETERLİ GELMEDİ YA DA KORE'YE DAHA ÖNCE GİTMEDİĞİM İÇİN ELENDİM DİYE KENDİME FEEDBACK YAPTIM.

    Çünkü malesef konsolosluk neden elendiğiniz adına Feedback veremiyormuş. Buna da şükür dedim Endonezya'da elenenlere haber bile vermiyorlarmış burada en azından nezaketen elendiniz dediler...
    Nelere sevinir oldum sevgi böcüğü ben...



    ŞİMDİ ŞEKERLER BURAYA KADAR OKUDUYSANIZ ŞUNU DA BİR YERLERE NOT EDEYİM SENEYE... 
    BU BURSA BAŞVURDUĞUMDA BÜTÜN BELGELERİM BUNA İNGİLİZCE VE TEKRARDAN KORECE DE DAHİL ARTI PUANLARIM İLE ANKARA'YA TEKRAR GİDECEĞİM VEEEE 
    SİZLE İÇİN KENDİM İÇİN AİLEM VE DESTEKLEYEN TÜM DOSTLARIM İÇİN BU BURSU KAZANACAĞIM...

    KENDİ EMEĞİMLE BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ?

    O ZAMAN NE DİYORUZ 
    FIGHTING!!!



    1 yorum: