• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    15 Mayıs 2016 Pazar

    Anne Ben Kızıldan Sarıya Döndüm...


    J.Y. Park "Fire" feat. Conan O'Brien & Steven Yeun & Jimin Park


    MERHABALAR BAHAR MI YAZ MI BELLİ OLMAYAN BU GÜNLERE MERHABA...

    O ZAMAN YUKARIDA Kİ VİDEOYU TIKLIYORUZ...

    Uzun zamandır çok sık sorulan bir soru var saçlarımı Kızıldan açıp nasıl kumral ve sarı tonlarına döndüm.
    İlk olarak en büyük etken kafadan çatlak olmam gerçekten ve gerçekten bu konuda biraz da cesur olmak lazım. Maalesef kuaförlere pek güvenemediğim için saçımı  evde boyamak benim için daha cazip bir tercih. 

    İlk Olarak saçımın kızıl halini koyuyorum ve sonra da açtığım  halini...
    Bu arada saçımın tamamını açıp kahve rengine boyadım ve aralarına da orta tonlarda sarılar attım en altını da mora boyadım:D 
    Gökkuşağı severim...




    Evet boya açması sonra bu şekilde aslında daha  da açık ama karanlıkta flaşsız çekim bu şekil...

    Şimdi en çok sorulan sorulara gelelim...
    -Saçların çok uzun ve sık kaç kutu boya kullanıyorsun?
    *Duruma ve kullandığım markaya göre değişiklik gösteriyor ama genel olarak 2 veya 3 kutudan azı hiç olmadı.

    -Saçların yandı mı?                                          *Ben orial dediğimiz mavi toz ve oksidasyon ile saçımı açtım daha sonra da Natura Keratin firmasının evde keratin uygulamasını satın aldım ve onu uyguladım açıkçası saçlarımı 2 gün arayla 3 kere açtığım için yanmıştı ama keratin sonrası gerçek anlamda toparlandı.


    Yanda ki fotoda sol taraf keratin öncesi sağ taraf keratin sonrası siz karar verin...

    Fotoda azcık turuncu mu çıkmış ne :D

    Satın aldığım Natura Keratin sitesi burada.....

    Keratin Bakımı

    Keratin bir proteindir. Vücudumuzun tırnak, saç ve dişlerinde bulunur ve eksikliği bir takım yıpranmalara sebep olur. Bu yıpranmalar net bir biçimde gözükmektedir. Saçta keratin eksikliği ise saçın cansız, mat, kabarık şekilde gözükmesine neden olur. Keratinin saçtaki bu yansıması ise ancak saça ihtiyacı olan keratini tekrar yüklemekle son bulur.
    Saçlarda keratin eksikliğine neden olan unsurlar ise saça yaptığımız işlemlerdir. Dış etmenler, fön, boya, maşa, gibi saçı yıpratan işlemler saçın zamanla kurumasına canlılığını ve gücünü kaybetmesine neden olur. Bu durumda saçkeratin bakımına ihtiyaç duyar.
    Saça keratin bakımı nasıl yapılmalıdır? Keratin bakımında en önemli nokta kullanacağınız ürünün kalitesidir. Naturakeratin bakım ürünleri bu alanda kendini ispatlamış tüm dünyada ve ülkemizde de bir marka haline gelmiş bir üründür. 
    Natura keratin free plus me keratin formaldehit ve hiçbir zararlı kimyasal içermez saçlara mükemmel bakım, parlaklık ve yumuşaklık kazandırır. Aynı gün yıkanabilir.

    Keratin bakım setleri ile sizde keratin bakımı yapaibilirsiniz.


    Açıkcası sitelerinde ki yardım hattı da çok yardımcı oluyor saçınızın boyalı olup olmaması veya yanmışlık derecesi çok önemli....

    Benim aldığım saçım nasıl olsa düz diye tercih ettiğim etkisi büyük olan Brezilya Fönü seti...
    Natura Brezilya Fönü Mini Set (Onarım ve 6 aya kadar Düzleştirme)
    Natura keratin ile hasar görmüş, yıpranmış ve mat görünen saçlarınızı sağlığına kavuşturabilirsiniz. Saç boyaları, açıcı (oksidanlar), düzleştirici ve fön saç tellerine zarar verir. Bazen boya işlemi esnasında kullanılan ürünler ve hatalı uygulamalar sonrasında saç telleri yanar ve yıpranır.
    İşte o zaman saçlar keratine ihtiyaç duyarlar. Keratin saç tellerine nüfus ederek parçalanmış hasar görmüş ve matlaşan saç tellerini onarır ve sağlığına kavuşturur.
    Keratin sonrasında saçlar daha parlak, yumuşak ve bakımlı görünür. Keratin 3-4 ay sonra etkisini kaybetmeye başladığında saçlarınız hasarlı yıpranmış haline dönmez fakat ilk yapıldığı günkü kadar parlak ve yumuşak olmayacaktır.
    Natura keratinin kalıcı fön özelliği: Natura keratin saçlarınıza bakım yaparken aynı zamanda da düzleştirir. 6 aya kadar kalıcı fön ve düzleştirme sağlar.
    Natura Keratin Hair Treatment Uygulamasının Faydaları
    1- 6 aya kadar kalıcı düzleştirme ve bakım yapar.
    2- Boya ve kimyasallardan yıpranmış saçlarınızı onarır.
    3- Saçlardaki elektriklenme ve cansız görünüm yerine parlak ve dolgun bir görünüm kazandırır.
    4- Saçlarınızı kalıcı fönlü olarak kullanırsınız her gün fön çekmekten kurtulursunuz.



    Saçımın  şu an ki halini paylaşayım çünkü bu hafta sanırım biraz da oynayacağım saçımla :D Saçlarımda ki sarılar beyaza dönük ama tel tel açtık bu yüzden saç arası dağılımı nedeniyle çok harika ışıltılar veriyor gerçekten de bir çok arkadaşım bayıldı ve nerede yaptırdığımı sordu. 

    Bu arada morlarım fotoğraflarda  neden belli olmuyor çok üzüldüm....
    Bu arada hangi şampuanları kullandığım da sorulardan biri...
    Aslında sabit bir şampuanım yok tekrar yazayım burada da Sık sık şampuan değiştirip saçımı şaşırtmayı seviyorum...



    Bu da şimdiki hedefim :D

    1 yorum:

    1. Belki haziran da mavi benekli çocuksun
      Ah seni bilmiyor kimseler bilmiyor
      Bir şilep sızıyor ıssız gözlerinden
      Belki Yeşilköy'de uçağa biniyorsun
      Bütün ıslanmışsın tüylerin ürperiyor
      Belki körsün kırılmışsın telaş içindesin
      Kötü rüzgar saçlarını götürüyor

      Ne vakit bir yaşamak düşünsem
      Bu kurtlar sofrasında belki zor
      Ayıpsız fakat ellerimizi kirletmeden
      Ne vakit bir yaşamak düşünsem
      Sus deyip adınla başlıyorum
      İçim sıra kımıldıyor gizli denizlerin
      Hayır başka türlü olmayacak
      Ben sana mecburum bilemezsin.

      Çooook uzaklardan geçen gemiyim, bilemezsin
      Bir fısıltıdır düşlerim, belki...
      Belki bilir, gülümsersin

      YanıtlaSil