• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    24 Eylül 2016 Cumartesi

    2018 KORE PYEONGCHANG OLİMPİYATLARI WOW SUPPORTERS



    Merhaba Arkadaşlar uzun zamandır iş koşuşturmasının yanında biliyorsunuz ki Kore için de hazırlık yapıyorum. Ekim ortası gibi Güney Kore yolları bana da görünüyor. Bu sıralar da ise yeni bir heyecan sardı beni Güney Kore 2018 de olimpiyatlar için ülkelerden Gönüllü topluyordu. Ben de başvurdum ve geçen sene Kültür ve turizm temsilcisi olmanın yanı sıra artık Olimpiyat gönüllüsü de oldum.


    İlk olarak neden Pyeongchang diye soranlar olacaktır bunun için de sizi bu sayfaya bekliyorum ^^

    Gelelim geceye :D
    Mekan olarak ÇAM-SUT Korean BBQ seçilmişti uzun zaman önce gitmek istediğim bir yerdi fakat genelde hep dolu olduğu için önceden rezervasyon falan istemişlerdi bir de yeri değişmiş mekan taşınmış denilince daha bir heyecanlandım...


    İş çıkışı Ümraniye'den Zincirli Kuyu'ya geçip oradan başladım yürümeye hafif de yağmur başladı mı ohhh mis gibi...

    Keşke yanlışlıkla Zorlu'nun içine girmeseydim :D Çıkışını bulmak çok zor oldu ki zaten yanlış çıkıştan çıkmışım tabi yadıma hemen GPRS koştu. Neden bilmiyorum ama küçük büyük her türlü AVM de kayıp olabiliyorum. Hala 20 den fazla ülkeyi nasıl gezdim valla bazen ben bile kendime inanamıyorum :D
    Neyse yaklaştığımı hissedince Ece(bknz;guneykorede20gun) beni aradı ve karşılıklı konuşarak sevgi sellerinde buluştuk. (Mekan: Garanti bank ana binasının orada BİEN isimli mağazanın hemen yanı )
    İçeri girdiğimizde ilk olarak bizim için hazırlanan KTO  PYEONGCHANG özel Tshirtlerimizi giydik hepimiz artık Beyaz Kelebekler gibiydik.

    Gecede güzel bilgiler ile donatıldık...



    Yemeklerin gelmesiyle daha da bir şenlendi gece üstelik Feel Team ekip arkadaşım Huri ile yan yana oturunca değmeyin bize Plansız Gezen Gezgin kafası Bestami'yi de diğer tarafıma alınca eğlence tabi ki kaçınılmaz oldu. Aralıksız yeni fikirler planlar havada uçuştu. Yemekteyiz misali yemekler hakkında karşılıklı fikirler sunuldu. Yetmedi nazikçe herkes birbirine servis hazırladı.  Japchae den başladık künefeye kadar uzanan dialoglara girdik. Kore de en çok denemek istediğim şey Korean BBQ'dü. Bu sayede ben de deneme fırsatı buldum.

    Adrian Kim Bey geleneği bozmadı ve bizler için harika Kore geleneklerini gösterdi. Yani yine efsanevi showunu görebilmiş olmaktan çok mutluyum.





    Yakın zamanda çok daha güzel surprizler ile sizlerle olmaya devam edicem şimdilik bu video ile başlayalım işe ... 
    Sonraki yazımda Korean BBQ ve kültürü hakkında harıka videolar ve yazılar paylaşıcam 
    PS: 18 Ekimde Kore'deyim beni takip edin şekerler......
    İnstagram@Realistyazar
    Snapchat @Realistyazar

    Ben Gece de harika zaman geçirdim açıkcası....



    Çoğumuzun artık birbiri için tanıdık simalar olduğu gibi yeni bir sürü arkadaş edindik...
    Kore Turizm Organizasyonu İstanbul Ofisi,



    ***



    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder