• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    8 Kasım 2016 Salı

    ‘Kore’deki Mutlu Anılarım’ Fotoğraflı Hikâye Yarışması

    Merhaba canlarim size harika bir yarışma haberi ile dönüş yapiyorum. Zaman kaybetmeden paylaşmanın doğru olduğunu düşündüm... 
    Gerekli tüm ayrıntıları assagida belirttim ama sorularınız için de sayfa linkini ekliyorum mutlaka takipte kalın bir WOW SUPPORTER olarak daha bunlar başlangıç diyebilirim....
    Takip Please ktoistanbulofisi

    Güney Kore seyahatinden dönmüş olanların hafızalarını tazeleyip anılarını canlandıracak bir yarışma düzenlemekteyiz. ‘Kore’deki Mutlu Anılarım’ başlıklı fotoğraflı hikâye yarışmasına daha önce yaptığınız Kore seyahatinde çektiğiniz fotoğraflarla harmanlayarak seyahatiniz hakkında kaleme aldığınız hikâyelerle katılabilirsiniz. Yarışmanın amacı ise hem Kore’de geçirilen güzel anlara tanıklık etmek hem de Kore’ye gitmek isteyenlere ön bilgi sağlamak.

    Başvuru: Tek yapmanız gereken Kore’de yaşadığınız en mutlu anınızı ya da sizi çok şaşırtan anları Kore’de çektiğiniz fotoğraflarınızla süsleyerek bir hikâye metni oluşturmak ve bu metninizi –Kore’deki Mutlu Anılarım- başlığı altında ktoistanbul.etkinlik@gmail.com adresine mail göndermek.
    *Mail gönderirken size ulaşabileceğimiz iletişim bilgilerinizi de gönderiniz.
    Başvuru Şartı: Kore’ye gidip gelmiş olmalı ve şuan ki ikameti Türkiye sınırları içerisinde olmalıdır.
    Başvuru Bitim Tarihi:  9 Aralık 2016, 17:00
    Kazananların Açıklanması: 23 Aralık 2016
    Ödüller:
    Başvurular Kore Turizm Organizasyonu İstanbul Ofisi yöneticilerimiz tarafından değerlendirilecek olup, en ilginç ve sunumu en iyi olanlar seçilecektir. Değerlendirme sonucunda aşağıdaki ödüller takdim edilecektir.
    Birinciye; Samsung S7
    2~5.ci Kişilere; Kaliteli Kore Kozmetik Seti
    6~10.Kişilere;  Selfie Çubuğu
    * Ödül sahiplerinin tümüne Kore tanıtım broşürleri de hediye edilecek. 
    Başvuru ve diğer detaylı bilgiler için aşağıdaki bağlantıya tıklayınız! 
    Ya da buradan TIK! -> http://bit.ly/2fzlTWA 


    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder