• AMERİKA WAT
  • KORE VE BEN
  • GENÇLİK OTOBÜSÜ AVRUPA
  • KOZMETİK DEMİŞKEN

    16 Ocak 2017 Pazartesi

    Kore Gaziler Dernegi Yemeği

    Merhaba arkadaslar,

    Yemekten henüz donmusken yazmak istedim. Bu aksam muharip gaziler derneğinin Kore Gazileri Yemeği vardı. Kore gazisi torunları için Harbiye Ordu evinde düzenlenen bu yemeğe annem, kiz kardeşim ve ben katıldım.


    İş yerinden ciktigimd gibi kendimi orada buldum. Sirkeci dernek başkanı Ahmet beyi gördüğüm gibi annemlerin yerine doğru beni yönlendirdi. Etrafımız da Koreli ve Türk askerleri ile çok huzurlu ve gercekten harika ötesi bir yemekti.

     Etrafımızda Koreli sevimli minnak çocuklar da vardı.

    Boyle guzel bir gün yaşamak beni mutlu etti. Hele ki bu gunlerde en çok ihtiyacımız olan şeydi. Atamizin huzurunda dedelerimizin anılarıyla dolduk.

    Kore gazisi dedemiz ile aynı sofrada olmak da ayri bir onurdu. Zaten bir çok dedemiz ile tanıştığımız için artik bir aile olduk. Fakat bu yemekte bizim gibi kore gazisi torunlarıyla da tanışmış olduk.

     Kız kardeşim de yemek sayesinde Kore ile daha yakın artik çünkü benim gibi bir anlata sahipken pekte uzak kalması mümkün olmadi.



     Biricik dedelerimiz.

     Dedem için hazırlanan müthiş ötesi hediye. Hepimizi çok duygulandiran bu hediye ve Yemek için gercekten çok mutlu olduk.
    Dedelerimiz ile bolca sarildik hasret giderdik.
    Yemekte Can bey ile de görüşmüş olduk. Sanirim gercekten artik Kore ile gercekten aile oldum. Herkes birbirini tanıyor ve görür görmez gözlerimiz ışıldıyor.
    Gerçekten bu gece için Kore Atesesine ve Kore Gaziler Dernegi ne çok çok çok teşekkür ederim 
    Koreli aileme çok çok çok teşekkür ederim......
    Dedem adına müteşekkiriz...

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder